Vanwege uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken we per direct een Adviseur Maintenance Management voor 32-36 uur.
Klanten verbinden met de wereld. Passie voor publieke ruimte. Maar ook voor scheepvaart en industrie. Met 15.000 schepen per jaar, 420 veelal grotere ondernemingen en directe of indirecte werkgelegenheid voor zo’n 20.000 mensen zijn we regionaal én landelijk een economische motor van formaat! Innovatie en duurzaamheid. Samen verder bouwen aan het knooppunt van duurzame logistiek en chemie in Europa. Dát is wat de medewerkers van Port of Moerdijk elke dag weer drijft.
Wat ga je doen als adviseur Maintenance Management?
Je bent binnen de afdeling Infrastructuur & Beheer adviseur, aanjager en bewaker van de koers van ons assetmanagement.
Je zet je in voor een maatschappelijk verantwoorde en toekomstgerichte bereikbaarheid en beschikbaarheid van de haven. Je komt met verbeterinitiatieven die betrekking hebben op de assets zelf, zoals de wegen, de havens, het (afval)watersysteem of het groen, maar ook op een effectieve samenwerking. Hierbij bewaak je altijd de balans tussen risico’s, kosten en de beoogde opbrengsten.
Je initieert businesscases, ziet toe op draagvlak en geeft leiding aan verbeterprojecten.
Je werkt nauw samen met onze adviseur assetmanagement, GEO informatiebeheerder, projectleiders en de manager Infrastructuur en Beheer van Havenbedrijf Moerdijk.
Wie zoeken wij?
Je bent een communicatief persoon die resultaat- en doelgericht te werk gaat door verbeteringen te realiseren en deze te vertalen naar concrete acties en projecten. Je werkt kwaliteitsgericht en weet in de samenwerking belangentegenstellingen met verschillende partijen goed af te wegen. Je denkt creatief mee, hebt passie voor assetmanagement, bent ondernemend en hebt een groot zelfstartend vermogen.
Wat vragen wij?
- Minimaal HBO werk- en denkniveau (meerdere richtingen denkbaar)
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
- Aantoonbare ervaring met ISO 55000
- Affiniteit met duurzaamheid en circulariteit
- Goede kennis van Nederlandse taal in woord en geschrift
Wat bieden wij?
Wij bieden je een uitdagende functie in een gedreven en enthousiast team waar hard wordt gewerkt, maar ook oog is voor de balans tussen werk- en privéleven. De mogelijkheid bestaat om gedeeltelijk vanuit huis te werken. Er wordt sterk gestuurd op inhoud en resultaat, maar je krijgt veel ruimte en mogelijkheden om zelf invulling te geven aan je persoonlijke ontwikkeling.
Een telefoon en laptop worden ter beschikking gesteld. Het havenbedrijf kent flexibele werktijden, aan- en verkoop van verlofuren en opbouw van een goed pensioen (ABP).
Het maandsalaris salaris zit, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, tussen de € 3.725,- en € 5.575,- bruto per maand (schaal 10) op basis van een 36-urige werkweek. Dit wordt aangevuld met 8% vakantiegeld en 8% eindejaarsuitkering.
In eerste instantie is er sprake van een tijdelijk dienstverband voor de duur van één jaar. Bij goed functioneren en gelijkblijvende omstandigheden is er de intentie om het dienstverband daarna te verlengen.
Wie zijn wij en wat doen wij?
Havenbedrijf Moerdijk is een compacte organisatie waar zo'n 35 professionals de regie voeren over wat leeft en speelt in het haven- en industriegebied 'Port of Moerdijk'. Een gebied dat continu in ontwikkeling is met veel stakeholders en hun verschillende belangen.
Er wordt niet alleen gewerkt aan de uitdagingen van vandaag, maar we kijken vooruit naar de (verre) toekomst. Hoe vindt transport over 25 jaar plaats en wat betekent dat dan voor onze infrastructuur? Innovatief en duurzaam bouwen we aan de vierde zeehaven van nationaal belang en tweede containerhaven van Nederland.
Wil jij ook bijdragen aan het succes van de tweede economische motor van Brabant?
Reageer nu!
Denk jij bij ons het verschil te kunnen maken? Solliciteer dan direct!
Stuur je CV en motivatie naar Marieke Hommel, HR adviseur: m.hommel@portofmoerdijk.nl.
Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Marieke Hommel (HR) via 06-20016941. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Henk Schakenraad, manager Infrastructuur en Beheer, via 06-27061611.
*Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.